FACEBOOK- & INSTAGRAM ADVERTEREN
wAarom Facebook- & instagram ads inzetten?
De wereld van Social Media is inmiddels niet meer weg te denken uit ons leven. Het aantal Facebook gebruikers is in 2019 weliswaar gedaald, maar telt toch nog steeds rond de 10,1 miljoen gebruikers, waardoor jouw doelgroep ook op Facebook te vinden moet zijn. Facebook is daarom een goede (en relatief goedkope) marketing tool om in te zetten. Ik bekijk graag samen met jou naar de mogelijkheden van Facebook & Instagram adverteren voor jouw bedrijf en hoe we dit middel succesvol kunnen gaan inzetten.
WAT ZIJN DE MOGELIJKHEDEN
Je kan Facebook voor verscheidene doelen inzetten. Facebook heeft hiervoor zelf verschillende Campagne doelen ontwikkelt, zoals:
- Naamsbekendheid
- Betrokkenheid
- Leads
- Conversies
- Bereik
Bekijk hier de volledige lijst met doelen van Facebook. Iedere campagne kan je hierdoor optimaliseren voor jouw gekozen doel. Naast het samenstellen van een doel, is Facebook ook rijk aan verschillende soorten doelgroepen en advertentie mogelijkheden. Zo kan je kiezen uit een advertentie met een foto, carrousel, slideshow, video en meer. Ook de doelgroepen binnen Facebook kan je nauwkeurig targetten. Zo kan je targetten op leeftijd, geslacht, demografische gegevens, interesses en gedrag. Er is dus altijd een geschikte doelgroep te vinden voor jou!
CS Digital Support = meer dan een helpende hand
Ik wil graag meer voor jou zijn dan alleen een helpende hand. CS Digital Support biedt jou iemand die met je meedenkt en adviezen geeft hoe de online marketing van jou bedrijf verbetert kan worden.
Als we mogelijkheden of verbeteringen zien, delen we deze graag met jou. Zo gaan we samen stappen zetten en jouw bedrijf naar een hoger niveau tillen.
Heb je zelf speciale wensen of acties die je graag direct wilt laten uitvoeren? Geen probleem. Deze neem ik dan uiteraard graag mee in het voorstel.
Voor Facebook- & Instagram adverteren hanteer ik een uurtarief van €40,- (exclusief BTW). Ik werk zowel met een van te voren afgesproken vast bedrag of achteraf facturen op basis van het aantal gewerkte uren.